Ansatte

Filosofen

Maya Enger

avdeling.filosofen@gmail.com

Maya er utdannet barnehagelærer, med natur og miljø som fordypning. Hun har jobbet i barnehagen siden 2005, og har siden den gang gjennomført både KOMPASS på HiO, og veiledningsprogram i Fet kommune. Maya er en av de ansattes representant i styret.

Natalia Rogala

Stilling: Barnehagelærer

Natalia startet i Fetsund barnehage våren 2016. Våren 2023 var Natalia ferdig med sin 3-årige bachelor på Høgskolen i Innlandet og er nå utdannet barnehagelærer

Janne Malerud

63 88 51 31

Janne har jobbet i Fetsund barnehage siden 2009, og har erfaring både med store og små barn.

Karoline Rognhaug

63 88 51 31

Karoline startet i Fetsund barnehage våren 2013. Hun har jobbet både med små og store barn. Karoline har permisjon barnehageåret 2023 / 2024.

Oppdager'n

Berit Beltramba

avdeling.oppdagern@gmail.com

Berit har jobbet i barnehagen siden 2005, og var ferdig utdannet barnehagelærer våren 2015, med barn med spesielle behov som fordypning. Hun ble høsten 2019 godkjent og sertifisert som ICDP-veileder og kan sammen med 3 andre ansatte tilby veiledning for foreldre. I tillegg har hun fullført studiet barns språkutvikling og språklæring ved Universitetet i Stavanger våren 2020. Berit er barnehagens representant i Utdanningsforbundet.

Gro-Anita Evensen

Stilling: Fagarbeider

Gro -Anita startet i barnehagen i 2002, og er utdannet barne-og ungdomsarbeider. Hun er også barnehagens verneombud.

Ieva Osteikiene

Stilling: Fagarbeider

Ieva har jobbet hos oss siden våren 2019. Våren 2023 tok hun fagbrevet i barne-og ungdomsarbeiderfaget.

Christin Johnsen

christin.johnsen.67.cj@gmail.com

Christin er utdannet barne-og ungdomsarbeider og har jobbet i barnehagen siden den åpnet i 1999. Hun studerte KOMPASS på Høgskolen i Oslo i 2012 og har fullført veiledningsprogram gjennom Fet kommune. Christin er også sertifisert ICDP- veileder.

Oppfinner`n

Linda Sanderengen

avdeling.oppfinnern@gmail.com

Linda er utdannet barnehagelærer og har 20 års erfaring fra barnehage. Linda er glad i formingsaktiviteter og musikk. Hun startet i Fetsund barnehage høsten 2014. Hun ble høsten 2019 sertifisert som ICDP-veileder og kan sammen med 3 andre ansatte tilby veiledning for foreldre.

Aylin Kaya Gustavsen

63 88 51 31

Aylin er utdannet barnehagelærer (siden 2005), og har fordypning i flerkulturelt arbeid i barnehagen. Hun har i tillegg en master i pedagogikk. Aylin har vært ansatt i Fetsund barnehage siden januar 2016. På fritiden er hun speiderleder i Rælingen speidergruppe av Norges speiderforbund, og hun jobber som badevakt i Rælingen kommune.

Thatpicha Kikut

63 88 51 31

Thatpicha har jobbet i barnehagen siden 2009 og har god erfaring med å jobbe med de aller yngste. Hun har gjennomført KOMPASS på HiO. Hun er energisk og blid som dagen er lang.

Ann - Kristin Prestby

63 88 51 31

Ann - Kristin har jobbet i barnehagen siden 2006 Hun er glad i å være ute på tur og stortrives med å jobbe med de eldste barna. Hun har i tillegg oppdaget sitt talent med de yngste barna.

Amphon Hoffsbakken

63 88 51 31

Amphon er en av barnehagens kreative sjeler. Våren 2013 gjennomførte hun KOMPASS på Høgskolen i Oslo. Amphon startet i barnehagen i 2009.

Utforsker`n

Aleksandra Konwinska

63 88 51 31

Aleksandra kommer opprinnelig fra Polen, hun har jobbet i barnehagen siden 2011. Aleksandra er utdannet barne-og ungdosmarbeider. Hun er også HMS-ansvarlig i barnehagen vår.

Emilie Hexeberg Bjørk

utforskern@gmail.com

Emilie starter i Fetsund barnehage våren 2019. Hun var ferdig utdannet barnehagelærer våren 2020, med fordypning i småbarnspedagogikk. Fra januar 2023 blir Emilie pedagogisk leder på Utforsker`n.

Tone Stokkebekk

63 88 51 31

Tone har jobbet i barnehagen siden 2006. Hun har erfaring med både de yngste og de eldste barna. Tone er utdannet barne - og ungdomsarbeider.

Ida Kvalø Haug

Stilling: Lærling

Ida er lærling i barne - og ungdomsfag, og skal være sammen med oss under hele løpet av utdanningen sin. Hun har hatt sin praksis fra videregående hos oss, så vi er godt kjent med hverandre. Hun er genuint opptatt av barna, og har en god kontakt med de yngste.

Andre ansatte

Janne Madshus

Stilling: Daglig leder

Janne har vært ansatt i barnehagen siden 2002. Hun er utdannet barnehagelærer, med fordypning i musikk. Hun har tilleggsutdanning i økonomi i barnehageledelse, BI våren 2016,og nasjonal styrerutdanning, Oslo Met høsten 2019.